Liebster Blog Award

Liebster Blog Award

18:34

1. Jaka ekranizacja książki najbardziej przypadła ci do gustu?
Moim zdaniem jedną z najlepszych książkowych ekranizacji jest Zostań, jeśli kochasz w reżyserii R.J. Cutlera. Ba!, śmiem nawet twierdzić, że jest lepsza od książki, a to ogromna rzadkość! W każdym razie, jeśli jeszcze nie czytaliście ani nie oglądaliście to gorąco polecam :)


2. Gdzie najbardziej lubisz czytać?
Nie jestem super-wybredna względem miejsc czytania, bo w gruncie rzeczy mogę czytać wszędzie :) Ale jednak najprzyjemniejsze wydaje mi się czytanie w łóżku, fotelu lub szkolnej ławce.

(c) tumblr

3. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Nie mam ogólnie ulubionej piosenki, ale AKTUALNIE gwałcę replay przy Human Race (Three Days Grace).


4. Jak motywujesz się do działania?
Jeżeli coś jest przyjemne, to oczywiście nie muszę się do tego motywować, a robienie tego sprawia mi przyjemność. Jeśli jednak czegoś nie lubię bądź coś sprawia mi trudność, to staram się znaleźć tego dobre strony.
Albo powtarzam sobie w głowie: "Zrób to jak najszybciej! Będziesz miała z głowy!". Tak jest zazwyczaj ze sprzątaniem :D


5. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
W dzieciństwie miałam różne etapy oglądania bajek: kasety, wieczorynki, potem Jetix, Mini Mini, Cartoon Network, Boomerang i Disney Channel.
Jeśli chodzi o to wczesne, kasetowe dzieciństwo, to moimi ulubionymi bajkami były Teletubisie, Krecik, Bolek i Lolek, Rozbójnik Rumcajs i Reksio ♥ Możliwe, że na kasetach miałam jeszcze jakieś, ale to właśnie te zapamiętałam :)


6. Możesz przenieść się w dowolne miejsce na Ziemi, gdzie się przenosisz?
Do Szkocji! Uważam, że jest to najpiękniejsza część Wielkiej Brytanii. Ma w sobie jakiś niesamowity klimat, coś, co ogromnie mnie do niej przyciąga :)


7.Wymień Swoje 3 ulubione filmy.
To chyba niemożliwe zadanie! Nie podołam. Mogę za to wymienić trzy moje ulubione horrory: Kobieta w czerni, Obecność i Paranormal Activity (4, 2, 3, 1, 5 - część Paranormal Activity od najlepszej do najgorszej [według mnie]).


8. Jaka była twoja ulubiona lektura szkolna?
Na tę chwilę Mały książę, ale wszystko może się zmienić :)


9. Z jaką popularną osobą chciałabyś/chciałbyś się spotkać?
Z każdym z Youtuberów, jakich oglądam (a jeśli chcecie się dowiedzieć, kogo oglądam, to link do ich listy macie tu!).


10. Jakie 3 blogi regularnie czytasz.
Regularnie czytam wszystkie blogi, jakie znajdują się po lewej w 'Ulubieńcach' :)

11. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Chciałam po prostu podzielić się z szerszym gronem moimi opiniami na temat książek - i tyle :>


Ja TAG'uję Kalorkę, Noelle, Ajkę i Dianę, Martę, Sandrę oraz każdego, kto chciałby LBA wykonać, a oto moje pytania:

  1. Jaką książkę ostatnio skończyłaś i jaka piosenka ci się z nią kojarzy?
  2. Pokaż pięć twoich ulubionych książkowych okładek :)
  3. Na jaką książkową premierę czekasz w tej chwili najbardziej?
  4. Czy czytasz e-booki? Jeśli tak, to czy uważasz to za wygodne? Jeśli nie, to dlaczego ich nie czytasz?
  5. Gdzie najczęściej kupujesz książki?
  6. Co sądzisz o szkolnych lekturach? Która jak dotychczas podobała ci się najbardziej?
  7. Co kochasz robić oprócz czytania?
  8. Czy miałeś już okazuję spotkać jakiegoś autora? Jeśli tak, to kogo? Jeśli nie, to jakiego pisarza chciałbyś spotkać najbardziej?
  9. Czy oglądasz BookTube'a? Jeśli tak, to wymień kilku swoich ulubionych polskich/zagranicznych booktuberów :D
  10. Czytasz jedną książkę, czy potrafisz czytać kilka na raz?
  11. Jak mijają ci wakacje? 

Dziękuję Pawłowi za nominację :) Piszcie w komentarzach, czy zgadzacie się z moimi odpowiedziami :D Mam nadzieję, że miło spędzacie wakacje!

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.