TAG

The Games Book TAG

18:09

Cześć! Dziś przychodzę do Was z The Games Book TAG, do którego nominowała mnie Asik :) Nie przedłużając, zapraszam do tego TAGu w moim wykonaniu:D

1. GRAND THEFT AUTO - książka z dużą ilością akcji.
Taką książką jest Endgame. Wezwanie, w której ciągle coś się działo, a akcja im dalej w głąb powieści, tym nabierała szybszego tempa. Mimo kilku mankamentów książka podobała mi się i mogę ją śmiało polecić.

2. THE SIMS - autor, który napisał wiele książek.
Z tego co wiem, to Agata Christie napisała całkiem sporo książek i opowiadań. Aż wstyd przyznać, że nie czytałam jeszcze niczego, co wyszło spod jej pióra!

3. FIFA - książka, w której mowa o sporcie.
O ile się nie mylę, to w Szukając Alaski było trochę o sporcie... chyba o koszykówce, ale pewna nie jestem. Pamiętam, że główny bohater był ze swoją dziewczyną na jakimś meczu. I zabawnie się to skończyło :D

4. WIEDŹMIN - książka o pięknej okładce.
Zdecydowanie Dotyk Julii Tahereh Mafi. Ta okładka jest przepiękna!

5. SYMULATORY - świat książkowy, w którym chciałabym żyć.
Oczywiście będzie to świat wykreowany przez J.K. Rowling :) Kto nie chciałby żyć w uniwersum Harry'ego Pottera?

6. MINECRAFT - książka o opiniach albo bardzo dobrych, albo bardzo złych.
Chyba Klątwa tygrysa. Wiem, że niektórzy uwielbiają tę serię, a niektórzy jej nienawidzą. Ja szczęśliwie należę do tej pierwszej grupy. To najlepsza seria paranormal romance, jaką kiedykolwiek czytałam!

7. COUNTER STRIKE - książka, przy której czytaniu trzeba się skupić.
Wydaje mi się, że taką powieścią jest Gra o Tron. Genialna historia, ale nie da się jej pochłonąć w dzień czy dwa. Trzeba się przy niej skupić i zwracać uwagę na szczegóły. Mimo to GoT nadal jest najlepszą książką ever!

8. MASS EFECT - książka, której akcja dzieje się w przyszłości.
Taką książką jest Czas Żniw Samanthy Shannon. Jej akcja dzieje się, z tego co pamiętam, w 2050 roku albo coś koło tego.

9. MORTAL KOMBAT - wielotomowa seria.
Co tu dużo pisać - Dom Nocy, po prostu.

10. MONOPOLY - książki, na które nie szkoda pieniędzy.
Cała seria Selekcja, autorstwa Kiery Cass. Historia jest ciekawa, można przy niej miło spędzić czas, a i okładki są tak piękne, że każdy Książkoholik chciałby posiadać takie cuda na półce.

11. ZGADNIJ KTO TO - książka, w której szybko domyśliłeś się zakończenia.
Zostań, jeśli kochasz Gayle Forman. Jednak nie przeszkadzało mi to i jako całość książka była świetna :)

12. KOLEJKA - książka, której akcja działa się w innej epoce.
Pierwszą, jaka przychodziło mi do głowy, jest Malfetto. Mroczne Piętno Marie Lu, której akcja rozgrywała się w XIV wieku.

Jeszcze raz dziękuję Asi za nominowanie mnie do TAGu. Świetnie się przy nim bawiłam! Ja z swojej strony nominuję Noelle z The Bookish City, Ellie z Thieving Books i Katherine z About Katherine. Jeśli ktoś również chciałby go wykonać, niech koniecznie napisze w komentarzu, a na pewno go dopiszę :)

I to by było na tyle :) Piszcie w komentarzach czy TAG wam się spodobał oraz czy zgadzacie się z wybranymi przeze mnie autorami i książkami.

You Might Also Like

0 komentarze

Prawa autorskie

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność autorki bloga i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 90, poz. 631). Żadna jej część nie może być rozpowszechniana lub kopiowana w jakikolwiek sposób (elektroniczny, mechaniczny lub inny) bez pisemnej zgody autorki.
Materiały zawarte na niniejszym blogu mogą być wykorzystywane lub rozpowszechniane jedynie w celach informacyjnych oraz wyłącznie z notą o prawach autorskich oraz ze wskazaniem źródła informacji.